Husvagnsliv.

Husvagnsliv är en intressant företeelse. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vad är det som får människor att klämma ihop sig på en begränsad yta tillsammans med en massa kända och okända människor ??? Jag har tyvärr inget svar eftersom jag själv är en av dem. Ibland är jag starkt ifrågasättande men för det mest så tycker jag att det är rätt mysigt. Vi har  vår husvagn på Borgarudden under fyra veckor denna sommar och har bott här stor del av tiden. Vi har dock åkt hem under ett antal dagar och försökt jobba bort vår jordhög som till slut ska bli gräsmatta. I dag hann vi innan åska och regn tog över nästa att bli klara på den del av blivande gräsmattan som är störst. Så vi ser faktiskt slutet. De delar som vi redan sått in har faktiskt börjat spira i grönska så smått  även om jag önskar att det gick fortare. Nu myser vi iallafall i husvagnen och man + barn är just nu nere vid vattnet och fiskar. Skall strax ansluta mig till dem och se om de lyckas dra upp någon fisk av modell större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0